Etusivu » SSH COMMUNICATIONS SECURITY OYJ:N VUOSIKERTOMUS VUODELTA 2018 ON JULKAISTU

SSH COMMUNICATIONS SECURITY OYJ:N VUOSIKERTOMUS VUODELTA 2018 ON JULKAISTU

SSH Communications Security Oyj:n vuosikertomus (Annual Report) vuodelta 2018 on julkaistu yhtiön verkkosivuilla osoitteessa Financial Reports.

Vuosikertomus sisältää hallituksen toimintakertomuksen, emoyhtiön ja konsernin tilinpäätöksen sekä tilintarkastuskertomuksen.

SSH on julkaissut myös selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästään. Selvitys annetaan erillisenä kertomuksena ja se on luettavissa yhtiön verkkosivuilla osoitteessa Selvitys Hallinto- ja Ohjausjärjestelmistä.

PDF-tiedostot vuosikertomuksesta, tilinpäätöksestä, toimintakertomuksesta, tilintarkastuskertomuksesta sekä yhtiön hallinto- ja ohjausjärjestelmästä annetusta selvityksestä ovat tämän tiedotteen liitteenä.

Helsingissä, 1.3.2019

SSH COMMUNICATIONS SECURITY OYJ

Niklas Nordström
Talousjohtaja

Niklas Nordström, talousjohtaja, puh. +358 50 5410543

www.ssh.com

SSH Communications Security
SSH.COM auttaa yrityksiä hallitsemaan ja turvaamaan digitaalista ydintään – kriittistä dataa, sovelluksia ja palveluita. Yli 3000 asiakkaamme joukossa on 40% Fortune 500 -yrityksistä, monet maailman johtavista rahoitusalojen yrityksistä ja johtavia yrityksiä monilta muilta toimi­aloilta. Autamme asiakkaitamme menestymään pilviaikakaudella tarjoamalla kitkattomia pääsynhallintaratkaisuja, jotka minimoivat pääsyoikeuksiin liittyvät riskit. SSH.COM myy sovelluksiaan maailmanlaajuisesti verkossa, toimipisteiden kautta sekä kattavan myynti­partneri­verkoston avulla. Yhtiön osakkeet (SSH1V) on listattu Helsingin pörssissä. Lisätietoja meistä löydät Internet-osoitteestamme www.ssh.com.

Liitteet

Selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmistä 2019SSH Tilintarkastuskertomus 2018SSH_Annual_Report_2018SSH Tilinpäätös ja toimintakertomus 2018