Etusivu » LEHDISTÖTIEDOTE: Glaston myy tasokarkaisulinjan Chileen

LEHDISTÖTIEDOTE: Glaston myy tasokarkaisulinjan Chileen

GLASTON OYJ ABP Lehdistötiedote 18.1.2017 klo 15

Glaston myy tasokarkaisulinjan Chileen

Glaston on solminut tärkeän kaupan FC-sarjan tasokarkaisukoneesta Chinook-konvektiojärjestelmällä Comercial Dialumille Santiagoon, Chileen. Tilaus on kirjattu Glastonin vuoden 2016 viimeiselle kvartaalille. Koolla mitattuna tämä on suurin tasokarkaisukone, jonka Glaston on myynyt Etelä-Amerikkaan. Kone toimitetaan Chileen kesällä 2017.

Comercial Dialum on yksi Chilen johtavista arkkitehtuurilasivalmistajista, joka tarjoaa korkealaatuista karkaistua ja laminoitua lasia. Yhtiön tuotteita myydään kotimarkkinoiden lisäksi myös Latinalaisessa Amerikassa ja Yhdysvalloissa.

“Etelä-Amerikassa lasinjalostusmarkkinat ovat olleet hyvin hiljaiset viimeisinä vuosina. Kuitenkin pieniä merkkejä positiivisesta kehityksestä on havaittavissa Chilessä, Perussa ja Kolumbiassa, erityisesti koskien korkealaatuista karkaistua lasia”, sanoo Etelä-Amerikan myyntijohtaja Moreno Magon.

FC-sarjan koneet ovat tunnettuja korkeasta kapasiteetistaan, energiatehokkuudesta, sisäänrakennetusta prosessointiälystä ja helppokäyttöisyydestä sekä erityisesti lopputuotteen korkeasta laadusta. FC-sarja täyttää kaikki vaativien matalaemissiivisten lasipinnoitteiden vaatimukset huippuluokkaisen Chinook- konvektiojärjestelmänsä ansiosta.

”Teknologiset innovaatiot ovat mahdollistaneet johtavan asemamme korkealaatuisten tuotteiden toimittajana Etelä-Amerikan markkinoilla. FC-uunin avulla voimme lisätä tuotantokapasiteettia,vähentää merkittävästi anisotropiaa ja tuottaa suuria lasikokoja, joita paikallinen markkina ei tällä hetkellä tarjoa”, sanoo Dialumin omistaja ja varatoimitusjohtaja Fernando Diaz.

Moreno Magon, myyntijohtaja, Etelä-Amerikka, puh. +55 11 98579-6439

GLASTON OYJ ABP
Agneta Selroos

Glaston Oyj Abp