Etusivu » SSH COMMUNICATIONS SECURITY OYJ:N VUOSIKERTOMUS VUODELTA 2015 ON JULKAISTU

Julkaistu: 2016-03-21 15:00:00 CET
SSH Communications Security Oyj

Helsinki, Suomi, 2016-03-21 15:00 CET (GLOBE NEWSWIRE) —

SSH COMMUNICATIONS SECURITY OYJ:N VUOSIKERTOMUS VUODELTA 2015 ON JULKAISTU

SSH Communications Security Oyj:n vuosikertomus (annual report) vuodelta 2015 on julkaistu yhtiön verkkosivuilla osoitteessa www.ssh.com/investors/financial-information/financial-reports.

Vuosikertomus sisältää hallituksen toimintakertomuksen, emoyhtiön ja konsernin tilinpäätöksen sekä tilintarkastuskertomuksen.

SSH on julkaissut myös selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästään. Selvitys on annettu toimintakertomuksesta erillisenä kertomuksena, ja se on luettavissa yhtiön verkkosivuilla osoitteessa http://www.ssh.com/investors/corporate-governance/governance-statements.

PDF-tiedostot vuosikertomuksesta ja yhtiön hallinto- ja ohjausjärjestelmästä annetusta selvityksestä ovat tämän tiedotteen liitteenä.

Helsingissä 21.3.2016

SSH COMMUNICATIONS SECURITY OYJ

Jyrki Lalla
Talousjohtaja

Jyrki Lalla, talousjohtaja, +358 45 340 4641

NASDAQ OMX Helsinki Oy
www.ssh.com

SSH Communications Security (perustettu 1995) on SSH-tietoliikenneprotokollan alkuperäinen kehittäjä. SSH-protokolla on siirrettävän datan suojaamiseen liittyvien ratkaisujen de facto -standardi. Nykyään yli 3000 asiakasta ympäri maailman, mukaan lukien seitsemän Fortune 10 -yrityksestä, luottaa yrityksemme tietoturvaratkaisuihin suojatakseen pääsyn tietovarantoihinsa. Tarjoamamme SSH-teknologia-, avaintenhallinta- sekä auditointiratkaisut mahdollistavat ja vahvistavat tuhansien asiakkaidemme liiketoimintaa eri toimialoilla sekä yksityisellä että julkisella sektorilla. Toimimme Amerikassa, Euroopassa sekä Aasian ja Tyynenmeren alueella. Pääkonttorimme sijaitsee Helsingissä. Yhtiön osakkeet (SSH1V) on listattu Helsingin pörssissä.

Liitteet:
Selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmistä 2016.pdf