Etusivu » Siili Solutions Oyj:n vuoden 2015 vuosikertomus ja tilinpäätös on julkaistu

Siili Solutions Oyj:n vuoden 2015 vuosikertomus ja tilinpäätös on julkaistu

Julkaistu: 2016-03-02 13:45:00 CET
Siili Solutions Oyj
Vuosikertomuksen julkaisu
Siili Solutions Oyj:n vuoden 2015 vuosikertomus ja tilinpäätös on julkaistu

Siili Solutions Oyj Vuosikertomuksen julkaisu 2.3.2016 kello 14.45

Tilikaudella 2015 liikevaihtomme kasvoi noin 42 % edellisvuodesta käyttökatteen parantuessa noin 49 %. Rekrytoimme vuoden 2015 aikana yli 100 uutta osaajaa. Kasvun lisäksi vuosi 2015 oli Siilille sekä kansainvälistymisen että integraation vuosi, jonka aikana paitsi vahvistimme osaamistamme ja tarjoomaamme, katsoimme myös saavuttaneemme sisäisen valmiuden Nasdaq Helsingin pörssilistalle siirtymiseksi. Vuoteen 2016 olemme lähteneet luottavaisena uskoen kannattavan kasvumme jatkuvan.

Tänään julkaistu vuosikertomuksemme sisältää tilinpäätöksen ja hallituksen toimintakertomuksen. Vuoden 2015 tilinpäätös on laadittu IFRS-periaatteiden mukaisesti. Vuosikertomuksemme kertoo numeroiden valossa aikaansaannoksistamme kiteyttäen vuoden 2015 keskeiset tapahtumat.

Vuosikertomuksemme on luettavissa tämän tiedotteen liitteenä olevasta pdf-tiedostosta ja se on saatavilla myös osoitteessa http://www.siili.com/fi/sijoittajille.

Siili Solutions Oyj

Toimitusjohtaja Seppo Kuula

Talousjohtaja Samuli Siljamäki

Hyväksytty Neuvonantaja Merasco Oy