Etusivu » RAMIRENT OYJ:N VUOSIKERTOMUS VUODELLE 2014 JULKAISTU

RAMIRENT OYJ:N VUOSIKERTOMUS VUODELLE 2014 JULKAISTU

RAMIRENT OYJ YHTIÖTIEDOTE 27.2.2015 klo 17.35

Vantaa, Suomi, 2015-02-27 16:35 CET (GLOBE NEWSWIRE) —

Ramirent Oyj:n vuosikertomus vuodelle 2014 on tänään julkaistu suomeksi ja englanniksi tämän tiedotteen liitteenä pdf-dokumentteina. Dokumentit löytyvät myös yhtiön kotisivuilta samassa muodossa osoitteessa www.ramirent.com.

Vuosikertomus sisältää tilinpäätöksen vuodelta 2014, hallituksen toimintakertomuksen ja tilintarkastuskertomuksen. Liiketoimintakatsauksessa esitellään muun muassa Ramirentin strategiaa, liiketoimintaa ja toimintaympäristöä.

Tämän tiedotteen liitteenä on myös korjattu palkka- ja palkkioselvitys. Korjaus on tehty toimitusjohtajan palkka ja palkkiot kappaleeseen.

Vantaalla 27.2.2015

RAMIRENT OYJ

Magnus Rosén

LISÄTIETOJA:

Franciska Janzon, SVP, markkinointi, viestintä ja sijoittajasuhteet

puh. 020 750 2859, franciska.janzon@ramirent.com

JAKELU:

www.ramirent.com

RAMIRENT – MORE THAN MACHINES. Olemme johtava konevuokrauskonserni, joka yhdistää parhaat koneet, palvelun ja osaamisen vuokrausratkaisuiksi jotka yksinkertaistavat liiketoimintaa. Palvelemme laajaa asiakaskuntaa, kuten rakentamista, teollisuutta, palvelusektoria, julkista sektoria ja kotitalouksia. Vuonna 2014 konsernin liikevaihto oli 614 miljoonaa euroa. Konsernilla on 2 600 työntekijää 302 toimipaikassa 10 maassa Pohjoismaissa ja Keski- ja Itä-Euroopassa. Ramirent on listattu NASDAQ Helsinki Oy:ssä.